Sunday, 30 October 2011

Ucapan 'TERIMA KASIH' hanya untuk awak

terima kasih awak*
kita sayang awak sangat lah 
terima kasih sebab
buat segala-galanya
untuk kita ok .
kita akan hargai semua tuu 







kita terharu awak
sebab awak cium dahi kita
kita sayang awak sangat
rasa macam taknak
kasi awak balik je time tu
tapi , awak dah cium dahi kita
kita terpaksa lepas kan awak pergi
terima kasih awak :*






awak kita rindu awak sangat tau
masa kita jumpa awak tuu
kita peluk awak 
masa awak dah nak balik punn
kita peluk awak jugak
kita cakap kita sayang awak
kita cakap awak jangan tinggalkan kita
awak cakap awak janji tak tinggalkan kita
tapi,awak takut kita yang tinggalkan
awak satu hari nanti .
kita pun janji tak tinggalkan awak
terima kasih awak 
sebab kasi kita peluk awak






sekali lagi kita nak cakap
terima kasih sangat awak ..
selipar ni lah yang kita nak dari dulu
akhirnya,tercapai juga
terima kasih..






CAPITAL P :
-> Peramah
-> Penyayang
-> Pelawak
semua tuu* apa yang kita nampak
dalam diri awak
kita suka sangat sikap awak
yang 3 tuu :)
kita harap takkan berubah Ok
awak kasi kita rantai tuu
awak suruh jaga rantai tu
baik2 macam mana kita jaga awak
ye awak ..kita janji
terima kasih banyak ..





kita nak awak tahu
yang kita sayang awak
sangat-sangat
kita harap awak
pun ada perasaan
yang sama 
iloveyoumorethanmyself
-THANK-







r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment