Sunday 16 October 2011

i'll miss you everyday :'(

16 Okt 2011 - i think* tulahh last kite jumpe since ade budak buat fitnah dekat kite kan bubu :'(
mama lebih percaya cakap orang dari anak sendiri . FINE ! 


dia takde bukti nak cakap kite buat bukan-bukan . sedangkan dia hanye tengok dari jauh jee . lepas tuu tibe2 cakap dengan pakcik aku , aku buat bende tak senonoh . MANE OTAK KAU NI !!
aku jumpe boyfiee aku dekat tempat umum oke , kawan-kawan aku punn ade sekali . 
tak kan aku nak buat sumbang marham dekat depan dorangg , aku ade otak lagi tau .
tak macam korang , otak letak dekat bontot . ape rase kau bile orang fitnah kau macam aku kene . sakit hati+sedih lah kan . Oke , takpee . aku terime semua nii . 


lepas nii aku takkan dapat keluar rumah lagi , sebab . mulut kau yang macam pukimak mak kau tuu*
then , takde sape nak percaye aku lagi . aku tau aku jahat , tapi . sekurang-kurang nyer bagi peluang untuk aku jujur . bile aku dah jujur , mama cakap aku penipu ! yelahhh --' dia lebih percayakan orang luarkan .
lepas ni , dia nak cakap ape punn cakap lahh . sebab , dia lebih percaya kan orang lain dari aku .
so. malas nak bukak mulut and malas nak jujur !





bila lagi aku dapat jumpe dia ?
bila lagi dapat tengok dia ketawa ?
bila lagi dapat tengok dia marah aku ?
bila lagi dapat tengok dia nasihatkan aku ?
bila lagi nak dengar dia cakap "hati-hati bawak motor tuu"
bila lagi aku dapat semua tuu ???

















r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment