Thursday 13 October 2011

Final Oke :')

oke* now aku dah final exzam. tak lama lagi aku nak SPM pulakk. hmm , kejapp jee dah nak habes sekolahh.
aku start exzam semalam. semalalam paper BM, alhamdulillah boleh punn aku jawabb. hari nii pulak exzam BI. dapat jugak aku buat esei panjang2 lebar tuu :D takpena buat panjang cenggitu -.-
hari isnin pulakk, exzam mathematics and sivic . mathematics ? oww emm jayy' boleh kee aku jawab semua soalan tuu naanti ? bolehh kee aku pass paper tuu nanti ? hmm . takut lhaa , hope soklan tuu tak susahh :(


economi asas lagi lhaa. tak tahu bole jawabb kee takk .. err' takut sangat .. kalau aku tak boleh jawab sekarang . cemane nak jawab mase SPM nanti . hope aku dapat jawabb dengan tenang :')


                                                                                                  
                                                                                                    




stress bila asyik baca buku jee.nak2 lagi bila kena baca subject yang aku tak suka :/ tapi nak buat cemane lah kan .
seubject tuu jugak yang boleh menjamin mase depan hirup seseorangg . kalau tak belajar betul2 tak dapat ape kat dunia yang indah niee nanti kan kan ? :') 




--oke lah taktau nak cakap apee lagi-- byeebyee :'D

r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment