Monday 10 October 2011

your a bitch, fuck off thanks..

budak muke macam haremm* FACEBOOK : Bebyy Chocochoki . bebyy lha sangat , perangai macam PIG*



hey guys* tadi aku bukak FB aku yang number 2 tuu . ade sorangg budak yang perfect beautiful lha sangat kan, hantar something kat inbox aku . budak tuu cakap macam nii :
--> haii pempuan ,, kaw nie bajet cantik jew.. muke dah cam haram.. bjet cantik pulak....kalau cantik tu takpelah jugak...ie muke macam minah sapu sampah jew..dalahgedik macam haram...... muke DP kaww tuhh pon macam mintak penampar.. morons !! damnn .... muke taik,, elak kene sepak jew... da lah tx malu..terhegeh-hegeh kat jantan.....

-->kaw ingat comel sanagt lah dp kaw tuhh? macam babi jew aqu tengok muke kaw ..... eiyekss!! damn ..... patot lahh aku dengar ceritew yanx ramai owg tak sukew kaw .... gedik nak mampus rupewnyew .... bagos lahhh orangg pinggirkan kaw ..... sebab budakbudaks Shah alam cakap mukew kaw pon tak cantik.... mmg betul!! hahahaha !!!!!si hodoh ....

kahsian budak tuu kankan ? HAHA . dah banyak amal agaknyerr : > cakap orang tak cantikk bagai ,
macam kau tuu cantikk sangat pulak ? macam kau tak gedik pulak kan ? muke setakat edit2 nak buat ape?
hey*kahsian aku tengok lhaa . dea cakap budak2 pinggirkan aku ? haha . macam dea kenal pulakk sape aku kan , tetibe nak sent kat inbox aku bagai . budak-budak SHAH ALAM ? hikk ! setahu aku , aku takde mbe dgn budak SHAH ALAM . aku rasee budakk tuu nak pecah mulut dea kots , sebab tuu dea nak cari pasal dengan aku . HAHA . maaf*  makbapak aku tak ajar aku bergaduh dengan pempuan murah macam kau tuu tau . ops* huhu , makbapak aku ajar aku buat baik jee dengan orang . biar muka tak cantik . tapi hati baik .
jangan muka cantik2 tapi , hati busuk ! macam kau lha tuu kankan . HAHA ,





        



r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment