Sunday 6 November 2011

suasana d'aidiladha :')

hello guys ! nak share story niee .. tak tahu lah korang suka ke tak . sebab cerita niee mybe tak menarik :D
kat sini aku ade beberapa gambar yang nak tayangkan kat korang masa aidiladha tuu*sumpah best tau ..
lepas kenduri , celebrate pulakk birthday atok aku yang tercinta :') kat bawah niee ade gambar2 masa hari tu:




nie cake birthday tuu*
yummy :p
kami semua suka secret recipe
tapi yang nie aku tak
minat sangat sebab
ada jem ape entaa*





oke* nie family aku semua sekali
tapi , nie baru separuh sebab
yang lain semua di dapur lagi
yang baju purple duduk sorg2 tuu
pakcek aku :D
kecikk jee kankan .
biase lahh anak last
ramai cakap dia abg aku . HAHA
yang baju purple perempuan tu
pulakk ..
minah meroyan !
huhu . tu makcek aku
dia anak perempuan last.
mulut dia sama bising macam aku
tapi.dia cantikk :')
yang orang tua pakai spek tuu pulak
atok sedara aku ..
tu punn same meroyan
malam2 buta pakai spek
dah macam taliban jee ..





yang dua orang perempuan ni
makcek saudara aku :)
dorang siblings
perempuan yang tudung biru tuu
anak first now study
di sarawak
yang tudung purple tuu
wanie :)
saudara rapat aku ..
dia student form 5
teknik melaka
yang budak kecik
tuu sepupu aku
baru darjah dua ..
gambar2 nie aku yang snap
pakai NIKON wanie
thanks , sebab
kasiaku snap . HAHA









with budak handsome
ADAM HARIS :)
comel kankan
aku memang sakai gila
orang kenduri pakai baju kurung
aku pakai t-shirt jee
terok !





nie atokk aku :)
now dia dah 72 tahun
dia memang suka budak2
dia memang lawak
ramai orang respect sama dia





Haniffullah And Adam
Dua Orang Budak yang handsome
sorang muka macam arab
sorang lagi macam cina





Zahin Danish :*
budak yang comel lagi gebu
nakal tak sudahh dia niee
baru setahun dah nak dapat adik lagi
btw . ily budax ucucxx


thanks ;)












r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

1 comment:

  1. Terbaik zati!!!!! Bahahahahahhahaahhaha syaitonnn betulahhh bubu awak dah crackssa

    ReplyDelete