Thursday, 17 November 2011

again !


ya allah. kenapa lah kau bagi aku ujian yang sebegini :'(
aku tak sanggup nak hadapi keadaan ini ya allah .
kenapalahh dengan kau
*muhammad shahfezzam 
apa yang kau nak aku buat lagi
aku dah jujur and setia dengan kau
apa aku buat,aku jujur dengan kau
sebab, aku fikir kau setia dengan aku.
tapi,sebaliknya ..
kau curang dengan aku.
kau keluar dengan adek angkat aku ..
kau ajak dia keluar sama2 dengan kau.
aku sibuk tolong saudara aku kat kg
kau bolehh sibuk dengan perempuan lain
kenapalahh ..
hal ini bukan dari mulut korang sendiri
kenapa dari orang lain ..
bila dah jadi macam ni
masing2 nak mintak maaf
n cerita hal sebenar


apa salah aku sampai kau buat aku macam nie? dari dulu lagi aku dah cakap
aku bukan orang yang senang nak keluar sana-sini
tapi, kau tetap nak aku jugak. Oke fine !
now ! tengok lah sekarang ..
aku baru tinggal kan kau berapa hari sebab aku sibuk
kau dah buat aku macam ni ..
keluar dengan perempuan lain
orang yang aku kenal pula tuu .
kau tinggalkan aku sehari suntuk ..
aku takde nak buat macam tuu dekat kau ..
sebab , aku tak tergamak nak bodoh2kan kau .

aku tahu .. aku tak cantik , tak perfect macam dia. tak senang nak keluar macam dia
tapi , aku nak kau tahu , yang aku setia dengan kau selama ni
kau risaukan aku .. kau takut aku ade orang lain .
tapi kau sendiri?
kau sendiri yang mulakan lahh*


kau cakap , kau bawak perempuan tuu
sebab,nak usha kan untuk kawan kau
tapi* sebenarnya tidak !
kau cuma nak tutup salah kau tu jee kan ..

aku tak tahu nak cakap apa lagi
sebab, tak mampu nak cakap apa-apa
hati ini sakit sangat ..
Fikirlahh oke ..
kalau kau dekat tempat aku , apa kau rasa ?
aku rasa lagi perit 
apa yang aku rasa sekarang ..

if* kau nak kan dia . go on ..
i'll let you go :'(
r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment