Tuesday, 31 January 2012

YOU !




Photography Images


oke . today is silly tuesday !
macam pundek jee laa , ex kau tu kann . saje nak cari hal dengan aku .
hasal baru sekarang dia nak cari kau balik . dia suruh kau hantar duit dekat dia bulan neyy .
bapak ah ! agak kau tanggung dia tiap bulan ke ape? aku awek kau pun , tak mintak suruh kau bg duit dekat aku tiap-Tiap bulan kann . then , nak cakap takde sape boleh putus kan Persahabatan kau dengan dia . alahai ! sape tak nyirap kan . kalau kau pun nyirap jugak kan .
then, nak call kau banyak kali . bila kau angkat , mula laa , dia nak nganjeng aku . cakap yang dia baru lepas call kau . yang kau punn pandai . pergi angkat , sebelum tu aku da pesan kan , jangan layan dia . kalau kau layan dia memang kau tak sayang aku . oke , i see! kau angkat jugak . hah , aku tak tahu sampai bila aku boleh tahan dengan kau laa weh . FUCK OFF !!
r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment