Friday 30 December 2011

GoodBye 2011 :)


assalamuaialkum*hello guys.hey.sekejap je dah nak masuk 2012 kan.dan sekejap je aku dah besar :)
aku nak imbas kembali memori suka dan duka aku masa 2011 neh.
banyak yang aku dapat masa 2011. ANTARANYA :
Januari : i think takde ape2 kots.just excited buat homework yang cikgu bagi tu.muahaha *EXCITED
-opss*lupa . Akak atien Jadi akak angkat aku.then,mula kenal dia dengan lebih rapat
Februari :- Start texting dengan shahfezzam(bubu).Jadi scandel dia . Ouchh* elok2 kawan terus jadi scandel.HAHA
March : Still rapat dengan bubu.SUMPAH. dah macam boyfiee aku,tetx memang tak pernah miss walaupunn time tu dah ada boyfiee . muehehehe. 
-pergi hang out dengan kawanII.kebetulan bubu punn ada jugak :D
April : Break dengan BF . $#% JANGAN TANYA KENAPA :/ then conti back ;)
May :Break lagi dengan myBf EVER AND FOREVER okeii.
then,14.05.2011
-aku couple dengan bubu until now :*
-pergi bercuti dengan bubu di*PORT DICKSON. sumpah best :)
June : i think takde pape moment yang menarik.
July : pergi bukit love dengan bubu . before aku aku pergi kem di*melaka
and paling aku tak boleh lupa. bubu wish birthday aku.SUMPAH ! dia lah bf 1st yang wish aku.
August : kenal kan bubu dengan ayah . Okeii jee ayah . but , mama :( . hmm
-pergi perak beraya dirumah saudara rapat aku punya saudara
September : buat birthday bubu.and ni punn birthday planning aku yang 1st untuk boyfiee aku.sebelum neh tak pernah okei .
-celebrate birthday kawan baik aku.SITI KATIJAH dan masa yang sama Kawan aku
SITI ZAFIQAH AMIERA bertunang . tahniah :D
October : bubu belikan choclate and selipar PADINI . untuk aku :)
- lahanat mana yang buat cerita pasal aku tu . grr
-celebrate birthday budak pendek : ZAHIN DANISH IS 1 YEAR :d
November : bubu buat hal . grr*geram aku .
-Final exzam.Markah yang tak dapat aku lupakan
BM aku . dapat A's. First time aku kalah kan kawan2 aku .
then, bubu kasi aku hadiah . HAHA
-buat kenduri . then celebrate birthday atok tersayang :*
-Okei.kau buat hal lagi dengan aku ! neh pun takdapat aku lupakan
tapi takpe . aku maafkan .
1st holiday . keluar dengan kawanII . memang arok time tu .
karaoke sampai 2 jam.
Disember : Pergi kelas make up dengan kawanII rapat
-aku bagi present untuk mama . sebab 4.12 birthday dia /
-tengok wayang dengan zafikah and bubu . memang tak dapat lupakan moment neh.
-pergi kem rakan muda . dapat kawan baru . best seyy .
-paling menakutkan. ada orang fake gambar aku diFB untuk kepentingan diri sendiri


-->okei.neh jee aku rasa moment yang aku ada time 2011 neh.paling banyak dengan bubu and kawanII je laa . lain takde . hope best moment aku . tak kan lupa dari ingatan yang tersayang . and bad moment.
aku akan belajar dari situ . dan mudah-mudahan benda tu tak jadi lagi pada tahun baru .
assalamualikum :)

r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment