Monday 27 February 2012

Always Pray :)

assalmualaikum* hey guys. nak ngadu ney. bubu kita sakit laa. dia demam , semalam kita call dia.suara dia ...
hmm , sedey sangat rasa nak nages.bubu cakap dia sesak nafas,nak cakap punn terpaksa.lepas call bubu tu. bubu sent gambar time kitorang date . then , aku mintak gambar dia tengah sakit. tak lama tu,aku dapat gambar time dia tengah sakit. sedeyy sesangat.aku terus nages,sebab aku risaukan dia.aku harap dia cepat sembuh.dan hari neyy aku jumpa dia , aku buatkan bubur untuk dia .. suapkan dia makan,tapi dia tak habis.takpe la asalkan awak selera nak makan kan.then,pergi jejalan dengan bubu.. alhamdullilah dia semakin pulih . bubu jangan lupa makan ubat okeys .

neyy la muka dia time sakit :



Hmm.tengokla,sedeykan muka dia ;"(




okey laa . sampai sini je yang aku nak ngadu dekat korang.muehehe,terima kasih kerana sudi membaca :)


r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment