Thursday 15 March 2012

AKU SEORANG YANG PENDENDAM YANG TIDAK BERBALAS DENDAMNYA !




Photography Images




hey guys , aku nak share satu cerita yang agak perghhhhhhh !! kalau korang dekat tempat aku pun korang rasa macam perghhhhh !! baran jee babe. rasa macam nak S I N G L E je !!! nak tahu kenapa aku boleh cakap macam tu . Okey , pakwe aku memang dah start nak jadi PLAYBOY balek . MAYBE :/ . ee , sakit nya hati ini . yang perempuan SANAD tu pulakk . tak habes nak nganjeng aku tak sah la kan . dia tahu aku jeles , dia lagi nak macam perghhhh !! tolong babe , aku dah malas . PATAH SEJUTA aku di buatnya. makin lama makin tak boleh tahan dengan dugaan yang aku dapat semua ni . untung laa kau kan , aku yang tanggung sorang . kau tu tahu nak beban kan lagi je masalah aku. aku rasa aku je yang beriya2 sayang kan relation ni . kau buad sial jee sudah laa kankan . aku harap sangat satu hari nanti kau akan rasa apa yang aku rasa . kbye ! this all for today . r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment