Friday 3 February 2012

today i'm lonely :'(




Photography Images



assalamualaikum * hye ;)TODAY I FEEL LONELY :'(
bubu , sibuk hari nie . sebab ,esok makcik dia kawen . tapi , takpee gua faham keadaan lu babe . yang penting lu tak lupa kan gua k :)

tadi jumpa sekejap je la kan , esok aku datang rumah atok kau tau . hope , kau ade laa .
kalau kau tak sempat nak jumpe aku . senyum kat aku pun jadi laa .muhehehe .

Alahai . sunyinya handphone aku ni . nak text orang lain , habis kau dilite semua number lelaki yang ada dekat dalam handphone aku ni kan . HAHAHHAHAR . just kidding*
sekarang aku cuma ada , facebook , blogger , lagu and twitter je yang boleh teman kan aku buat sementara waktu ni . tapi ! tak best laa , sebab bende2 nie just boleh meluahkan perasaan je .
gua nak lu babe . gua nak manja2 dengan lu laa . gua nak dengar suara lu . bende2 nie , semua macam harem . tak bernyawa . gua nak lu yang bernyawa ni . *GUA MEROYAN KEJAP BILA TAKDA KAU* hikhik . tapi , takpee laa . berapa hari je kan kau busy . yang penting aku untuk kau kau untuk aku kan . BEEPBUBU :* hehe .


--> THANKS READ <-- r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment