Saturday 4 February 2012

With Tacha And Effa ;)

assalamualaikum * hey guys . gua nak cerita about today . petang tadi gua meet kawan lama *NAZIFAH ISMAIL* rendu gilaa seh dekat dia  . sebab , dah lama tak jumpe . tak lupa juga pada kawan aku yang berda disekolah sebelah iaitu Setan tacha . HAHA , means -AMANI NATASYA- ;)
kami lepak di taman reakreasi . sambil lepak2 makan snek yang tacha belikan , tak lama tu . budak-budak motor pulakk datang lepak ditempat kami . dan , diikuti budak-budak fixie jementah . Aku dengan tacha ape lagi kan . Tak lengah , terus pilih salah satu Fixie . kitorang pergi ride . HAHA , tulaa moment yang paling kelakar bagi aku dengan tacha , fixie takde break . kena break pakai kaki je . ah! takde safety langsung kan tacha kan . lepas tu , siap sakit2 kitorang dibuatnya , pssstttt * Hanya aku dan tacha saje yang tahu apa maksud disebalik nya . hiewhiew ;) tengah syok2 ride , ade pulakk cap goh mei menyebok dekat tengah2 jalan tu . alahai* da laa fixie tu susah bena nak break . motor tak payah cakap la kan . bukan main laju lagi macam jalan bapak dia je . bila sampai dekat tempat kami lepak . Tacha boleh lagi break . aku dah tak boleh break langsung dah sebab ramai gila dekat situ . Aku punn terus je laa . muahahhaha





tengah2 ride . sempat lagi snap gambar .
tacha la neyy , beriya sangat nak snap
kan dah hodoh :)




After ride. snap2 dengan tacha sekejap
oh! First gua snap gambar dengan
lu laa babe :D




Snap dengan effa pula
rendu dekat kau fa ..
Hope dapat jumpa lagi k :*



kepada tacha dan juga effa , thanks sebab ajak aku lepak dengan korang oke.
lain kali kita hang sama-sama lagi tau .
loveyou all -


r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment