Monday, 2 April 2012

Orang Tua Sial :/

okey guys* aku nak cerita sikit dekat korang ni . aku dapat tahu ada orang buat cerita yang agak sial sedikit dekat family aku . okey , aku nagku aku ada jumpa bf aku . but , time tu baru pukul 10 . aku jumpa dia dekat tepi rumah aku tuu. okey* nak tahu apa orang tu cakap dekat atok aku ? . dia cakap , aku keluar pukul 1pagi . aku jumpa bf aku dekat semak . semak kepala bapa dia , aku jumpa dekat tepi jalan cakap aku jumpa dekat semak . macam sial orang tua ni , kau tu da laa kene gune2 dengan bini kau . da laa bini dua , duduk satu rumah pulak tu . macam bodoh jee . bukan aku nak cakap orang laa , dah memang kau tu bangang . lagi satu ! aku jumpe pukul 10 tau . aku nampak kau dengan bini kau merayap dekat belakang rumah aku . sebok nak buzybody laa konon nyer . kalau kau nampak aku jumpe jantan pukul 1malam ape kau buad dengan bini kau merayap malam2 . kau baru lepas beromen dengan bini no 2 kau tu ke ape ,  tak dapat dekat rumah . dekat luar pun jadi . nak cakap tu gune otak laa bodo . pukul 10malam tau , bukan 1malam . agak kau memang tak geti tengok jam ke ape . kau takpayah nak sebok sangat pasal aku laa . kau tanak pulak tengok anak kau tu , bawak betina sana sinii . berpelok-pelok . aku tau laa aku dengan bf aku tak baik macam orang lain . tapi , kami tak sebodoh yang kau sangke .LEPAS NI JANGAN HARAP AKU NAK RESPECT KAU .


r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment