Saturday 7 April 2012

macam perghhhhh :'(


Photography Images assalamualaikum* hey guys . nak cerita siket ni. Okeys now aku keliru sangat-sangat tak tahu mana satu yang aku nak percaya . kawan sendiri,pakwe sendiri ataupun betina tu. OMG ! ape seyh korang ni , pliss la jangan buad aku emo :(( kalau rasa nak cakap tu , cakap jelaa . takpayah nak sorok-sorok lagi. SUMPAH benci ! bila dah jadi,baru laa masing2 sebok nak bukak cerita. start dari situ , aku rasa tertekan . sebab semua nak push aku dengan cerita yang aku tak sangka. really hate that ! okeys . JANGAN JADI PEREMPUAN DIPERBODOHKAN DEK JANTAN ! okey . itu adalah satu nasihat , tapi . aku memang tak kan faham and tak kan alert apa yang kau nasihat kan tu . sebab , aku tak tau apa yang pakwe aku buat dekat belakang aku. semua manusia ada kesilapan , dan aku pun memang ada buat kesilapan . now , dengan kau perempuan , aku memang dah tanak percaya kau lagi dah . terang2 benda tu ada dalam sent item kau . kau seboleh-boleh nak menafikan , apa bangang kau ni perempuan . setiap perlakuan and pertuturan kau . kau memang nak sangat aku takde apa-apa lagi dengan pakwe aku kan . Okey fine ! now , aku SINGLE . kau boleh amik jantan tu . kau ajak la dia keluar puas2 okey . kau dah sangap sangat kan , sebab . semua jantan dekat sini kau dah try , kali ni kau nak try pulak pakwe aku tuu kan . pergi laa kau , hidup tu jangan nak mengelibak sangat la sundal itam ! perghhhhh .. yang kau pun sama laa MUHAMMAD SHAHFEZZAM . kau memang buad aku jadi bodoh . tahu ! r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment