Saturday, 29 December 2012

budakk manja + gedik = itulah azerul :DD

Hi. Assalamualaikum. Okehh. mari aku kenal kan budak HOTSTUFF ni pada korang.EHEHE. okehh . tahu tak nama dia apa ? mari aku kenal kan dia pada korang. full name dia azerul azmi.panggil dia azerul or jerul jee sudaa. dah lama jugak laa aku kawan dengan dia ni kann.serious dia ni budak manja. merajukk tak tentu pasal.nak jee aku debik kadang-kadang tengok perangai dia tu.tapi takpe laa kann . dia laa kawan aku . even gado cemane sekali punn. memang baik jugak laa dgn dia ni.kann jerul kann3 :)) . dia ni ramai gila peminat. dahh boleh jadi retiss dahh . biase laa . HOTSTUFF kann . katanyaa ! hahaha . pangai burok dia yang aku tak suka . pandang orang macam nak mintak penampar jee . sumpahh bajett kau jerul . ehehe . pape punn gud luck SPM 2013 okayy . sayang kau kawann .


r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment