Monday 14 January 2013

Dear mybububoo ..



assalamualaikum*hai-hai . have a nice day you alls. aku nak cerita pasal bububoo aku yang manja ni. HAHA. dia ni sekarang dah kuat cemburu dah.dia ni kalau aku lambat reply text ke kalau dia call aku . tapi line aku 'CALL WAITING'. dia dah start pk bebukan dahh.bila aku cakap kawan aku yang call mesti dia cakap 'YELAH TU'. then,kalau aku kate aku keluar. tempat yang paling dia risau mesti kawasan SEGAMAT.sebab ? HAHA , ada lahh . kalau aku kate aku dekat segamat. macam-macam soalan dia tanya dekat aku.pergi dengan siapalah . naik apalah. bila aku cakap aku keluar dengan kawan-kawan aku. mesti dia cakap siapa kawan awak tu ? #muehehehe. yang aku takboleh bla tu . dia dah pandai dah pk yang aku ni curang dekat dia. ehh bubu ! tolong k tolong . saya ada awak sorang je okayy . hati saya tak pernah berubah untuk awak taw. saya tahu salah saya tempoh hari.tapi tu tak bermakna saya curang dengan awak taw. saya sayang awak kott. macam mana perasaan awak pada saya , macam tu lah perasaan saya pada awak . takpernah berubah la bubu . saya ada awak saje. lelaki-lelaki lain tu cuma saya anggap sebagai 'KAWAN'. awak jangan la risau okay.kalau dah jodoh tak kemana kan. pintu hati saya tak terbuka lagi untuk mana-mana lelaki.hati saya untuk awak saje. selain mama & ayah . awak juga lah yang berada ditempat yang istimewa dalam hati saya . saya janji yang saya akan jaga diri saya baik-baik okay. saya sayang dan cinta awak selalu . muahhhhh :* r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment