Sunday 20 January 2013

Ohh . Finally :')

hey2# aku dah cerita ni , okayy haritu bubu tiba-tiba minta putus dengan aku. Agak terkejut sedikit sebab tibe-tiba.Aku tanya kenapa . dia cakap yang kami tak serasi . aku lagi laa terkejut , SUMPAH air mata aku terus mengalir masa tuu . aku tanya kenapa sekarang baru fikir macam tuu . kenapa tak cakap dari dulu. then dia cakap dia sayang aku tapi dia rasa lain macamm . aku cakap , kalau awak dahh ckp mcm tuu.saya nak buat macam mana lagi kan :'( then dia tanya .. awak nak ke saya tinggalkan awak .. aku cakap  aku tanak tapi aku kena terima hakikat yang dia akan tinggalkan aku . dia cakap , dia tinggalkan aku tak lama punn . sekejap jee . nanti dia datang cari aku balik . then aku marah dia , aku tanya . lepas ni bertahun pulak awak nak tinggalkan saya. dulu 5bulan , lepas ni ? then , dia cakap takde punn sampai bertahunn. dia kata dia pergi sekejap sebab nak tenangkan fikirann . aku cakap laa takkan sampai putus bagai ? then , dia cakap takde laa saya gurau jee. Okayy* hati aku rasa lega sedikit sebab dia tak serious nak putus dengan aku. balik dari class kereta . aku try text dia , aku tanya dia *awakk.. kita couple lagi kan?* tapi dia langsung tak balas. serious aku sedih masa tuu. then , semalam . aku try text bubu .. aku cakap dengan dia yang aku tetap tunggu dia , aku cakap dekat dia aku harap dia dapat tunaikan janji dia tuu , aku cakap yang hati aku tak pernah berubahh and last aku suruh dia jaga diri dia baik-baik . Okayy selang beberapa minit tuu . dia balass ,walaupun dia balas hanya dengan isyarat *ciuman* . tapi dah cukup bahagia buat aku . aku cakap dengan dia yang aku tanak jauh lagi dengan diaa then dia balass *tak jauh* . SUMPAH aku happy sedikit , sebab dia fikir aku lagi . bubu .. sayang faham keadaan awak sekarang .. sayang tak awak ada masalah dan sayang cuba memahami awakk .. sayang taknak paksa-paksa dan tambahkan lagi beban dekat awak bubu .. apa yang sayang perlu buat sekarang ni sayang perlu banyak bersabar , cuba fikir yang baik-baik dan tidak buat keputusan yang terburu-buru . sayang tahu bubu masih sayang kan sayang lagi . macam tu jugakk perasaan sayangg . apepunn . sayang sentiasa doakan yang terbaik untuk awakk .. loveyouu* r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment