Saturday, 19 November 2011

our moment :*

hey guys* nak story morry nie. outing dengan member and bubu iteww lahh -..-




oke* time ni di KFC 
buat jamuan perpisahan classmate kami
memang kecoh gila time tu .
harok gila lah .
by the way
aku sayang dorang semua :*






then*lepas pergi karok2 .
jumpe bubu sebentar.
pergi mekdi dengan dia and kawan2
tengok lah dia makan macam mana 
hmm. habes bersepah
tapi,kita suka tengok dia makan.
bersemangat :')





after,makan di mekdi
kami snap picture together :)
aww.sweet sgt tau ..
bubu kita nampak omeyy
time tuu :p
haha.omeyy lah sangat kan.
pape punn ..
happy sangat
dapat conti our relationship





Finally,you hold my hand with tight
iloveyouu sayangg
ehem2* tapi tangan kita lagi putih tau .
kat dalam genggaman kita tuu
nama kita berdua kankan ..
hope. ikatan kita kuat macam mana 
kita genggam antara satu sama lain :*




r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment