Tuesday 27 December 2011

memang betul-betul gila

hey guys* aku nak share cerita dekat korang neh walaupunn benda tu tak nampak menarik bagi korang,but ! siapa yang suda baca tu . thanks laa.hmm . aku nak cakap neh. semalam aku tergerak hati nak buka page aku yang ZATIE QATCHUNE tu. aku tenguk ada orang komen,sorang boboi and sorang gegurl . you all nak tau tak apa yang diaorang cakap ?
seorang perempuan yang nama FB dia MYRA NGEK tuu cakap:awk..add paan haha..dya tergila gilakn awk..sowi..sy yg fake tu .


guys*dia fake aku.dia guna gambar aku.then,couple dengan sorang mamat neh. hmm\

then,mamat neh pulak cakap macam neh :
-->di manakah kau berada??:(
-->sy btoi2 fall in love nan awk..sy ada gmbq awk..sebb sy cple nan fake gmbq awk..hmm..tiap2 mlm sy doakn smoga dpt jmpa awk..

ya allah.hanya tuhan sahaja yang tahu perasaan aku time tu. memang takut and terkejut gila laa .

lelaki tu , kasi numbe handphone dia . dia cakap , dia nak settlekan cerita neh. dia tunggu aku call dia . but , aku tak call . sebab aku dapat rasa yang dia akan ada niat lain selain nak settlekan hal tu. aku just cakap , inbox aku kat fb je . then , bila inbox dia cakap macam neh kat aku :
sy nk gtaw awk..yg sy suka awk..tpi jgn lost contact please..satu ari nnt sy jumpa awk..sy bwk keta lamborgini sy turun keta sy ckp sy sukakn awk..tunggu la..satu msa to..satu ari tu...

guys*you see. kan aku dah cakap , aku taknak bagi numbe aku or call dia . sebab memang dia ada niat lain lepas tu. you all tengok laa apa dia cakap tu. dia cakap , tapi jangan lost contact please. aku terpaksa cakap yang aku neh tunang orang . sebab , aku taknak dia menaruh harapan dekat aku. yang paling aku risau sekarang neh. boboi tu dah ada gambar aku . aku takut dia apa2 kan aku. orang sekarang bukan boleh percaya kan . hmm :(

okeii laa . sampai sini saje . thnks read --



r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment