Friday 27 April 2012

Create Our Memory Before SPM :)

hello everybody :) izinkan aku ceritakan memori aku bersama kawan-kawan sebelum mengambil peperiksaan SPM yang bakal kami hadapi .hmmm , kawan-kawan aku mintak maaf kalau selama ni aku banyak buat korang semua sakit hati atau tersinggung dengan setiap perkataan atau perbuatan aku yang kurang menyenangkan. aku harap kita boleh bersama lagi macam dekat bawah ni :


time ni kita ada traning koir kankan.best sangat :)




dengan budak-budak sengal btw iloveyouu :*




kami memang suka bergambar :D




ni lah bestie aku yang sebenarnya




dekat sekolah,maulidul RASUL :))




baju pink yang dekat sebelah kanan aku tu budak junior .
cantik kan anak oyong tu. hikhik,
aku sayang dia sangat-sangat










r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment