Sunday, 29 April 2012

Have Fun MY M.S :)




Photography Images

assalamualaikum* bubu .. terima kasih sebab luangkan masa untuk sayang sebelum bubu pergi desaru esok. waaaaa :'( tak tahu kenapa sedih sangat , padehal 1may bubu dah balik sini balik. haishh! nak tahan perasaan sedih tak boleh, selama beberapa minggu aku pendam . akhirnya keluar jugak air mata aku ni , katie (my bestie) yang saksikan kesedihan aku tu. aku sedih , sebab aku fikir tak dapat jumpa kau bubu . aku sedih sebab aku bimbang kau dekat sana nanti , macam2 aku fikir sebab tu aku tiba2 nagis .. aku harap tak jadi apa-apa dekat kau nanti ok. aku harap perjalan kau pergi dan balik selamat tau. aku harap kau tak lupa aku,dan aku nak kau tahu yang aku tak kan lupakan kau nanti. aku harap kau gembira dekat sana nanti tau , aku tanak gaduh dengan kau sepanjang kau dekat sana. one more thing TOLONG JANGAN BUAT HAL . PLEASE , thank you :) r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment