Monday 14 May 2012

anniversary yang paling tak best !

hello guys* 14.5 genap setahun aku berkapel. HAHA , okeh. ulang tahun yang sangat membosankan. macam bodoh je aku rasa . nak tahu kenapa? sebab .. HAHA , aku malas je nak cerita . pape pun memang tak best . aku rasa best lagi single kot. tapi dah lumrah kehidupan , terima jelah yang aku dah ade boyprenn :/ dan terima sahaja lah kau beriya-riya nak celebrate. macam punde*. sumpah memang hilang habis mood aku. mood aku kembali normal bila :

oke time ni lah yang aku rasa aku ada mood . tapi tidak sepenuh nya :/


time ni tengah tenguk gelagat tupai sabit kot.HAHA,
see ! aku senyum kan. sebab orang yang guna mood aku tu ada sebelah aku :/




ceria bila ada penghibur jee. iaitu fendy a.k.a tupai
sebab dia sporting and cool.
yang belakang tu piee.
awek dah balek baru sampai , APTB !




hikhik, ni bahan aku :D
selalu gossip kan dia dengan kawan aku. HAHA
sorry sempot. aku just nak bergurau je :))




weh,kasik balik mood aku boleh tak? kau dah takde mood ke nak amik mood aku ni.
buat hal kau ni* menyampah pulak aku tenguk kau ni.
btw , HAPPY ANIVERSARY LAH SANGAT !



r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment