Friday 18 May 2012

kawan-kawan yang dah kasi aku semangat :)

hello everybody*how are you? i'm fine and i'm very happy today.HAHA , okeh stop speaking. nanti takut pembaca setia aku ada yang tak faham aku melewe dalam bahasa inggeris pulak :) hmm,nak sharing satu cerita ni . cerita ni membuatkan aku rasa bersemangat nak buat aku jadi zatie yang terbaru.Jyeahh zatie yang terbaru :D . dengan adanya kawan-kawan bubu iatu fendi (tupai) dan hairul azuan (tebeng) dan jugak penasihat aku iaitu katie. aku sedang berusaha untuk berubah dengan lebih maju lagi. haha , dulu aku ni seorang yang kuat melenting . takboleh terima apa orang tegur , ok. dengan nasihat tupai dan jugak katie aku akan ingat apa yang korang pesan tu . bila dapat tahu apa-apa rileks dulu , jangan cepat sangat nak melenting . cool jee dulu . haha , okey kawan aku cuba . thanks sebab korang tolong perbaiki hubungan aku dengan bubu tu. aku hargai apa yang korang harapkan tu oke. For tebeng . aku pun doakan kau bahagia jugak dengan kak tea tau , same lah katie and tupai . hope korang bahagia dengan pasangan maseng2 :)) . terima kasih sebab banyak tolong aku ok . aku hargai jasa korang tu . r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment