Sunday 20 May 2012

Happy sunday with mylove and friend :)

hello everybody*happy sunday you all.now,mood aku sudah kembali seperti biasa.alhamdullillah thanks to ALLAH,BUBU AND MY FRIEND sebab dah ceriakan aku. Firstly,aku memang betul-betul takde mood . bubu tak text aku satu hari. grr"mula la aku nak fikir bukan-bukan.hmm,aku cadang-cadang nak pergi tenang kan fikiran.nak keluar dengan kawan aku sebab aku fikir bubu dah lupakan aku.lepas texting and plan dengan kawan-kawan nak pergi mana . ok,motor pulak takde nak keluarkan . lagi la meletop2 mood aku.tak lama tu bubu tetibe text , lepas text-text dan text.aku cakap dekaat bubu yang aku nakpergi mandi-mandi tapi aku tak tahu nak naik apa , then dia cakap dia nak ikot dan dia bawak aku.so,selesai lah masalah kenderaan.ok aku pergi dengan bubu. kawan-kawan aku follow belakang.okeh ,lepas dah sampai . ada bestie bubu iaitu azuan and fendi.dorang pergi sana just nak basuh motor je.haha,kelakar korang ni.ok,lepas dah mandi-mandi lepas kawan-kawan aku dah buat arok dekat dalam air tu. kitorang pun balik laa sebab cuaca tak berapa nak elok.Otw balik tu aku mengadu dekat bubu yang dia sekarang dah lain dengan aku.dia lain sebab dia banyak masalah and dia suruh aku bagi dia masa.Dia harap aku faham situasi dia. Ok,bubu sayang faham.. then , aku cakap yang aku takut sangat-sangat hal lama jadik balik then bubu cakap dia akan cuba tak buat hal yang sama dan dia jamin tak kan terjadi lagi.ok sayang nak tengok.then bubu cakap bubu sayang dekat sayang.haa,terharu sesangat bubu..sayang pun sayang bubu jugak.terima kasih sebab sudi luangkan masa dengan sayang ok.terima kasih buat sayang happy. tak lupa jugak pada kawan-kawan aku iaitu yatie,khaty,diana,azreen,fendi and azuan. loveyou all :*





hihi*ni je yang sempat kami snap.
thanks to SITI KATIJAH sebab snap kan.
r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment