Tuesday 12 June 2012

azerulSTYLE :))

assalamualaikum*hello how are you ? HAHA . lame tak update blog neh. ok whatver# . ada sesiapa tak kenal hot stuff diatas ni? HAHA . okayy aku nak bercerita tentang dia walaupun baru sahaja kenal dia di *fuckerbook. first2 memang tak kenal lah dia ni siapa kan . ada sorang kawan dia yang same hot stuff jugak suka tag2 gambar dia . then coment n like laa kan . aku komen dengan ayat 'BRR' . haha , komen2 and komen yang si azerul ni pulak tiru sekali ayat aku tu.then aku add dia . lepas dah add tu ,  mula-mula buat macam tak kenal jelaa. then selang bape hari tu. dia chat ' :D ' . ahahaha . then melalut samapi entah kemana lah pulak kan. btw dia ni baik,sporting tapi senang sangat merajuk.wuahahaha.best gila kawan dengan dia nie tau.biase hot stuff sombong kan. tapi dia tidak . bagi aku laa , tak tahu bagi korang.hmm . btw aku suka dimple dia tu. aww'sebab teringat dekat ayah aku . ahahha . pape pun kau yang terbaek MOHD AZERUL :))

-THANKS READ-
r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment