Friday 22 June 2012

hang out dengan abang tersayang :)






assalamualaikum*hello guys.how are you ? Okayy aku nak cerita siket pasal abang kesayangan aku ni.HAHA . dah janji dengan dia dah nak update blog pasal dia kalau kitorang lepak sama. Ok now aku cerita la okayy. hmm* nak citer ape ek . alahai no idea la.hahahaha.wait k wait .
hmmm..... ha ! aku intro dulu laa pasal dia ni okayy . nama dia Muhammad Shaffie Aziz. sekarang umur dia dah 19 dah. ahahaha , dah nak tua dah . tapi muka macam budak2 jee.brr . hikhik. dia ni sepupu kepada Bubu aku (Muhammad Shahfezzam) . bubu lah sangat ! tadi pergi naik bukit saujana dengan dia. ahahhaha . hari ni dia dah janji dengan EX dia pakai baju sama okayy.wuu'masing2 dah bengang jee kankan . hmm,dia ni SINGLE lagi . HAHA . yeletew single . muehehhee . pape pun dia seorang abang yang best.selalu dengar cerita aku yang entah apa-apa entah. HAHA . dia jugak selalu nasihat kan aku . tapi aku rasa aku takpernah nak dengar kot.hikhik . sorry#
pape pun .. dia lah satu2 abang yang aku ada walaupun dia cuma abang angkat aku .
ILOVEYOU abang :)

NI PICTURE-PICTURE YANG SEMPAT AKU SNAP TADI . totally banyak aku ambil senyap-senyap. ahahaha :D



time ni tengah mendaki bukit-bukau.ahahhaha



\
terserlah kepenatan . hikhik . penat kan3 :)





muehehhee . with abang aku lahh :D







Piee and khaty





Jyeahh . aku dah nak sama tinggi dengan abang laa :)


okayy.thanks read :)




r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment