Sunday 8 July 2012

Hangout :)

assalamualaikum*hello.happy sunday guys.aku nak story-story pasal semalam ni.okayy aku ingat semalam hari yang paling tak best bagi aku.sebab ada masalah sikitt.kawan-kawan aku semua naik motor.aku and bubu naik kereta sepupu bubu.tapi kereta dia buat hal then dia pergi betulkan okayy agak lama dalam 2jam aku tunggu.kawan-kawan aku semua dah pergi.aku nekad untuk naik bus.aku ajak bubu teman kan.bubu cakap dia taknak naik bus.Okayy fine.then,dah naik bus tu aku call kawan aku yang dah sampai segamat tu.dorang boleh pergi tengok wayang pulak.bapakk ah menagis aku dalam bus tu.then,tetiba bubu cakap nak follow aku naik bus.nasib masa tu bus berhenti dekat pekan.aku tunggu bubu datang.okayy aku rasa happy sedikit sebab bubu fikir aku.then dah sampai segamat kami jumpa kawan-kawan kami..



ahahaha.okayy ni kawan aku YATIE.cantikk kan ARAI tu. ARAI tu bf Khaty Punya:)




dekat TEMPURA SNACK BAR.




time ni dekat U.O . haa ni laa kawan aku YATIE.btw saya keding.hikhik




budak baju hitamm tu memang suka makan sebab tu gemok.




ni sweet couple.khaty and naim :*




heyy2.cik limah bersama pasangannya.sweet okayy.




tengok laa keje mentedarah jee. tapi tak habis pun.




with bubucuxx yayang.hikhik . muka nak mintak kiss ke apa :*




tebeng ni lagi.huhu.dalam album aku penuh gambar dia jee sebab 
kelakar tengok gelagat dia nehh :D




Jemput makan yee semua :))




makan besar woo.kawan2 yang lain dekat meja lain.
apa yang aku nampak tisu jee yang banyak 
dekat situ.tu semua kerja si tebeng .




time ni naim tengah sakat yatie.dia tak kasikk yatie amik makanan tu
sebab dia cakap tu semua dia punya. HAHA




Bubu and tupai. tupai memang takde mood. huh tak best sebab dia takde mood.




ni kawan aku . CIK MUDA a.k.a ella :D
dia buat muka time ex dia datang.haha




ni laa sepupu bubu. abang angkat aku. dia datang lambat sebab betulkan kereta
so,boleh nampak yang dia tengah kebulur.
ehem2.ni ex CIK MUDA. semalam hari dorang kena menganjeng jee.huhu




ni bestie aku yang tersayang.yatie and khaty ^*^




Ini tupai a.k.a fendi. muka dia nampak sedih je sebab ada masalah.kesian dia.




wuu'bubucuxx saya jadi driver kami. hikhik




Depan KFC.muka yatie takde mood sebab hujan lebat.taktahu nak balik
macam mana sebab dia and ella naik motor.




tenguk laa malaon sorang ni. jahat betul pakwe dia. dengki awek dia sampai
macam ni sekali.




on my way. dalam kereta ni nak pergi karaoke diterminal
hujan lebat dan sangat sejukk.




bosan okayy tunggu traffic light ni . brr




With Niena Pretty :)




dekat teminal. Yatie And Ella :))






Naim nyanyi. wuu nampak betul feel dia dekat muka dia tu. haha




teman bubu main game.huh! so, aku pun nak main jugakk.HAHA.


Budak-Budak FB yang Aku Jumpa Semalam :


Okayy ni budak cantik yang peramah.banyak kali terserempak dengan dia.
mesti mulut dia ringan nak betanya.
aku amik single picture sebab aku takde snap pic pun dengan dia .
hikhik.btw dia cantik taw :)
dia la budak hot yang aku jumpa dan tak sombong semalam.


hikhok.this is bella.GENTLE aku tak perasan dia masa tu. nasib la dia cam muka aku ni.
First time face to face dengan dia. Gentle dia cantik :)

okayy.sampai sini jee aku nak sharing cerita dengan korang. pape punn aku happy sangat sebab dapat keluar dengan dorang and dapat jumpa kawan-kawan aku yang ada di FB .




r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment