Thursday, 11 October 2012

Bubu :"(


assalamualaikum* ZQ here ;) ahahahha. dah lama tak update citer dekat sini.mesti korang tertunggu-tunggukan :)) tahu dah ! hmm.okayy aku nak cakap yang aku rindu bubu sangat-sangat. sumpah wehh aku rindu sangat dekat dia. aku harap sangat dapat dia semula dan aku berharap sangat yang aku dapat jumpa dia . bu ! kau cemane sekarang ? ade okayy tak ? hmm. kita dah terpisah jauh dahh nehh. walaupun kita dah berpisah tapi hati aku pada kau takpernah dan tak semuadah tu nak berpisah. aku sayang kau sangat bu. aku mintak maaf sebab aku selalu pk bukan-bukan pasal kau. aku tahu aku memang terukk kann . sejak kita dah takde apa2 lagi . takde sorangg punn yang bolehh gantikan tempat kau dalam hati aku nehh . takde sape lagi yg boleh buat aku lupakan kauu. takde sape lagi yang boleh buat aku tak sayang dekat kau lg . takde sape bu ! ni laa perasaan yang aku pendam selame nehh . lantakk orang laa nak cakap apee . tpi yg pasti nehh laa yang aku rase sekarangg nehh bu . aku berharap sangat dapat jumpe kau kalau sempat nanti. aku rindu dekat kau bu. rindu nk dengar suare kau . rindu nak gurau-gurau dengan kau macam dulu. aku rndu semua tuu . tapi aku taktahu laa perasaan kau samee dengan aku ataupun tidakk sekarang nehh. kalau bolehh sampai mati aku nak dengan kau. kalau bolehh sampai aku mati kita bersama. aku taknak kalau aku dah takde hubungan kita still macam nehh lg . aku tanak tuu . tiap-tiap hari aku berdoa supaya TUHAN lindungi kauu . tiap-tiap hari aku berdoa kita dapat macam dulu . tapi semuanya TUHAN yang aturkan . Aku redhaaa .. kalau dahh joodh tak kemana kann bubu .. Okayy tu jee yang aku nak cakap .. aku rindu dan sayang kau selalu :* r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

No comments:

Post a Comment