Sunday 23 October 2011

kenapa buat kita macam ni :'(


assalamualaikum ^_^
kita nak cerita about semalam nii.maaf sebab hari ni baru nak cerita :(
semalam kawan kita hantar handphone kita dekat rumahh . sebab handphone tuu bubu kita pakai .
tiba-tiba hati kita tergerak nak bukak sent item . bila kita bukak ? OMG - hanya tuhan saja tahu macam mana reaction kita time tuu . tangan teros menggigil and sejukk . nak tahu kenapa ?
sebab , bubu iteww massage dengan orang lain , firstly kite ignore kan massage dia dengan ex dia . sebab . kita percayakan ex dea , kita ada baca yang kita tak kenal number siapa . bila baca massage2 tuu kita terus menagis , sambil cakap . apa salah kita sampai dia buat kita macam ni ?? kita dah cukup setia dengan dia . kenapa masih tak bersyukur lagi ? kita terus call kawan kita , ajak dia teman kan kita malam semalam .
kita tak tahu nak cakap apa lagi . kita massage ex bubu , tanye stiill contact pjam lagi ? dea cakap tak . then kita tanya ,kalau tak . kenapa dea cakap kat awak yang dia nak gerak n tak payah suruh awak keluar rumahh. dia tak balas massage kita . kita try lagi massage , apehal taknak cakap? oke lahh. kalau awak nak sangat pjam tuu awak amik lah oke. dia lama sangat nak balas massage tuu. sampai kita bergaduh besar dengan bubu kita . kita cakap kita benci dia and dia dah buatkan kita hilang percaya pada dia lagi .
kita send number yang kita tak kenal tuu kat bubu . bubu cakap tuu ex dia . dia memang datang rumah ex dia dengan membe2 dia gara2 nak lari dari polis sebab kawan bapak bubu tuduh bubu bawak lari motor member dia . padahal tidakk punn .. kita suruh dia datang jumpa kita sebab kita nak bagi balik barang2 dia tuu . kita jumpa dia , dia jelaskan satu2 . tapi , kita susah nak percaya lagi . sebab , kita fikir . lepas dia dah bayar balik duit ex dia tuu . dorang takde contact2 lagi . tapi ? ex awak cakap awak sanggup hilang ape punn asalkan jangan hilang dia . awak tau tak ape perasaan kita masa tuu ? kita rasa awak nak main2kan kita jee. kita tertanya2 . kalau awak cakap macm tuu kat ex awak . apa yang awak nak dari kita sebenarnya ?
hmm . kalau awak nak lari dari polis punn , kenapa mesti rumah ex awak  ? kenapa tak cakap dengan kita ?
kita sapa bagi awak ? awek awak ? kalau awek awak kenapa perlu berahsia dengan kita ?
kenapa bila dah jadi macam ni baru awak nak jujur ? awak merayu suruh kita maaf kan awak . awak pujuk kita sampai awak peluk kita . awak cakap tolong pandang muka awak . sebab , masa kita jumpa awak tuu kita langsung tak pandang punn muka awak . sebab , kita sakit hati tahu ?  awak suruh kita bagi peluang dekat awak lagi sekali , awak tanya kita kenapa kita diam . awak suruh kita cakap dekat awak . sebab , mase tuu satu apee puu kita tak cakap kann . sebab kita sedihhh :'( kita tak tahu nak cakap apa ..
awak pujuk kita , awak cakap awak taknak tinggalkan kita . awak sayang kita. awak cakap kita dah berjaya buat awak lupakan ex awak . awak tanya kita , kita nak lupakan awak ke ? awak cakap bukan senang awak nak lupakan kita . kita diam jee awak .
tapi kita jawab semua dalam hati . awak cakap tolong jangan tinggalkan awak . lepas tuu kita cakap ok .
awak merayu sangat2 . kita tak sampai hati tengok awak sedih , kita punn cakap lah yang kita sayang awak. awak mintak tolong kita percaya apa yang awak jelas kan . kita just angguk jee. tapi , dalam hati kita ' maaf tak semudah tuu aku boleh percayakan kau. sebab kau dah hilangkan kepercayaan aku dekat kau. tapi aku janji aku akan cuba' .  aku still lagi kecewa dengan aku sebenarnya. tapi , aku taknak kau hilang .aku terima kau balik. aku mengaku , bila benda2 macam nii jadi dekat aku . aku memang cepat mengalah. sebab , aku taknak gaduh2 and terus berharap. until now , hati tak tenang fikirkan about semalam . and masih tertanya2 . kalau kau taknak dekat ex kau , kenapa kau layan semua massage dia tuu? aku sanggup tak angkat ex aku call. sebab kau PIJAM !!! kau faham ? tapi , kau bole pulakk buat aku macam niee kan.
hmmm' WATAFAK l|l r/>
Di Taip Oleh ZQ'HK

1 comment: